Scooter thuis bezorgen

Als u een scooter besteld in onze webshop heeft u de mogelijkheid om de scooter op te komen halen of om deze te laten bezorgen. Als u ervoor kiest kunt u deze uiteraard gratis komen ophalen bij onze showroom in alphen aan de rijn. Als er ervoor kiest om de scooter te laten bezorgen is dat uiteraard ook mogelijk. Wij werken samen met de logistieke dienstverlener MolCargo. Dit logistiek bedrijf is gespecialiseerd in vervoer van grote pakketten en zal deze altijd keurig netjes bij u thuis afleveren. Omdat wij een goede overeenkomst hebben weten te sluiten met Mol Cargo kunnen wij u een lage verzend prijs aanbieden. Voor slechts €49,95 brengt Mol cargo uw gekozen scooter bij u thuis. Het maakt niet uit waar in Nederland u woont. Of u nu in Leeuwarden of Maastricht woont, de verzendkosten blijven altijd het zelfde.

Bezorgtijden Scooters

Omdat wij de bezorging van de scooters uitbesteden, kunnen wij u niet de exacte bezorgtijden geven. Een mogelijkheid is wel dat wij u een half uur voor de bezorgtijd bellen zodat u weet dat de bezorging er aan komt. De standaard bezorgtijden van Mol Cargo zijn tussen 9:00 en 18:00. Het is dus aan te raden dat u op de dag van de bezorging heel de dag aanwezig bent. Als het voor u niet uitkomt om heel de dag thuis te zijn, is het tevens ook mogelijk om de scooter op uw werkplek te laten bezorgen. Net als bij de normale bezorging worden hierbij de zelfde tijden aangehouden en is het tevens ook mogelijk om een half uur van te voren gebeld te worden. Als u de bezorging op uw werkplek wilt hebben moet u even contact met ons opnemen tijdens de bestelling.

Schade tijdens transport

Mocht het zo zijn dat de scooter met schade aan u geleverd wordt dan moet u het volgende doen. Tijdens de aflevering moet u de gehele scooter nalopen op schade. De scooter gaat bij ons namelijk altijd perfect en zonder schade de deur uit. Het kan wel eens voorkomen dat er tijdens het transport eventuele schade aan de scooter wordt aangebracht. Als dit het geval is bij u moet u dit aangeven tijdens de aflevering het hierbij het desbetreffende formulier invullen. Op dit formulier vult u in welke schade er te zien is op de scooter. Dit formulier geeft u mee aan de chauffeur die dit formulier dan weer meeneemt. Hierna zullen wij contact met u opnemen om de schade te laten vergoeden en te laten maken.
Indien u nog andere vragen heeft met betrekking tot de bezorging is het altijd mogelijk om even contact met ons op te nemen. Zo kunt u bijvoorbeeld een live chat met ons starten in onze scooter webshop. Hierin kunt al uw vragen stellen over de bezorging of eventuele andere vragen. Ook kunt u ons altijd even bellen (zie voor telefoonnummer uw factuur).