Menu
opc_loader
Scooter assortiment
Klantenbeoordelingen
608 Beoordelingen

gaf gemiddeld een 10

09-12-2016 meer...

gaf gemiddeld een 10

06-12-2016 meer...

gaf gemiddeld een 10

04-12-2016 meer...
Onze voordelen

AANBIEDINGEN
1.199,00 874,00

Vespa GTS 300 ABS Classica

Onze scooterprijs: 4.647,00
Adviesprijs: 5.260,00
Voordeel: 613,00
Bekijk de scooter informatie
Kleur

Kies de gewenste kleur.

Rijklaarmaken

Rijklaarmaak kosten zijn de afleverkosten van de scooter.

BPM

Bpm is de belasting van personenauto’s en motorrijwielen.

Leges kenteken

Leges, zijn kosten die gemaakt worden aan de RDW bij aanvragen van kenteken. LET OP dit zijn overheid kosten en hebben 0% BTW

Verwijderings bijdrage
Verwijderings bijdrage, zijn kosten die verplicht zijn door de overheid.
Te naamstellen

Wij stellen de scooter te naam voor u.

Kettingslot

scooter artVoor een diefstal verzekering heeft u ART goed gekeurd slot nodig.

 
 
Windscherm

scooter windschermBied bescherming tegen o.a regen, wind, zand en vliegjes

 
 
Alarm

scooter alarmvoorbeeld, selecteer uw gewenste model

 
Verzekering

scooterverzerkering Prijs kunt u hier uitrekenen (prijs is afhankelijk van plaats en leeftijd)

Wij kunnen u scooter WA, Diefstal en Casco verzekeren.

Winterbanden

Winterbanden zijn must have tijdens de herfst en winter, het verbetert je grip ernorm. Ook in voorjaar en de zomer kan je hier mee rijden of je laten je normale banden weer terug zetten.

Beugelslot

beugelslot-art4

Art klasse 4 beugelslot. Deze kan los worden gebruikt of als verlening van je (ART) ketting slot.

Schijfremslot

schijfremslot

 
Zadel

Als u een ander zadel wilt dat afbeeld is bij de kleur kunt deze hier selecteren.

White wall banden

scooter band met witte randen

Scooterhoes

Beschermt de hele scooter tegen het weer als deze buiten staan.scooterhoes

Achterdrager

scooter achterdrager Voorbeeld, selecteer uw gewenste model.

Koffer

topkofferVoorbeeld, selecteer uw gewenste model.

Voorkap midden (grill)

vespa-voorkap-chroom

Middenkap / gril en beschermkap voorvork Vespa scooter

Koplamp luif

vespa-primavera-koplamp-luif

Koplamp luif in chroom of mat zwart

Beenkleed

beenkleedVoorbeeld, selecteer uw gewenste model.

Regenkleding

Amendement comfortable regenkleding.

Handmofset

handmofsetuniverseel bescherming van u handen tegen rijd wind en regen.

Handschoenen

HanschoenenIsoleerde winterhand schoenen

Handvat verwarming

Regelbare handvat verwamring.

handvat-verwarming

12-volt aansluiting

scooter-12-volt-sigaretten-aansluiting

12-volt sigaretten / usb aansluiting. Voor het op laden van o.a telefoons en TomToms

GSM / Navigatie houder

scooter-telefoon-navigatie-houder

Waterdichte telefoon of navigatie houder, selecteer het gewenste formaat.

Halogeen koplamp

halogeen-scooter-lamp

Een halogeen koplamp geeft wit licht i.v.p. van geel licht en geeft je een beter zicht in het donker.

Multimedia platform

Optioneel kun je de Vespa / Piaggio ook uitbreiden met het Multimedia Platform. Hierbij koppel je jouw smartfoon en krijg je heel veel extra informatie waaronder de watertemperatuur, het toerental, de batterijspanning, de gemiddelde snelheid, het percentage van het doorslippen van het achterwiel, en nog oneindig veel andere opties.

 

Kinderzitje

kinderzitjevoor kinderen van 2

+/- t/m 5 jaar.

Bekijk alle accessoires
Artikelnr:
Vespa GTS 300 ABS Classica
Totale prijs (incl BTW):
4.647,00
  x

Uw lease maandbedrag (indicatie):

Bij 12 mnd -----,--
Bij 24 mnd -----,--
Bij 36 mnd -----,--
Bij 48 mnd -----,--
Bij 60 mnd -----,--
Bij 72 mnd -----,--

6 plus punten van fast & furiousscooters

Vespa GTS 300 ABS Classica

Wil je in het bezit komen van een van de mooiste retro motorscooters van dit moment? Dan moet je de Vespa GTS 300 ABS kopen. Deze high-tech motorscooter scoort op alle vlakken uitmuntend en heeft bovendien een bijzonder mooi uiterlijk. Eenmaal een Vespa gereden dan wil je nooit meer anders.

 

Snel en sterk

Deze Italiaanse schoonheid is een zeer solide motorscooter uit de topklasse. Hij is tot in de puntjes afgewerkt en van alle gemakken voorzien. De degelijkheid van een Vespa is al vele jaren geleden bewezen en is er zeker niet minder op geworden. Nu heeft de fabrikant Piaggio de topkwaliteit naar een nog hoger niveau gebracht en dat gecombineerd met geavanceerde en betrouwbare technologie.

 

De prestaties van deze Vespa motorscooter zijn zeer indrukwekkend. Hij heeft een snelle acceleratie en zweeft als het ware over het wegdek heen. De voorwielophanging is van een nieuwe generatie en deze verbetert de rijeigenschappen. Ook biedt de enkelzijdige ophanging een voordeel bij het verwisselen van een wiel of band. Het wiel zit namelijk maar aan een kant vast en is eenvoudig te demonteren.

 

Het motorblok is gebouwd op de 4-takt technologie en heeft een 300cc cilinder. Verder beschikt het motorblok over 4 kleppen en is bijzonder zuinig. Dit komt doordat het motorblok gebruikt maakt van injectie. De brandstof wordt elektronisch geïnjecteerd in het motorblok waardoor de prestaties beduidend beter zijn. Het motorblok levert maar liefst 22pk! Dat is goed voor een topsnelheid van bijna 130km per uur.

 

Rijbewijs A2

Een motorrijbewijs categorie A2 is nodig om deze Vespa motorscooter te mogen besturen. Beschik je niet over een A2 rijbewijs maar een A1 dan kun je eens kijken naar een Vespa Spring 125cc of een Primavera 125cc. Deze scooters lijken qua model veel op de GTS 300 Classica maar hebben dan een kleinere motorinhoud.

 

Veel extra veiligheid

ABS en ASR zijn op deze uitvoering van de Vespa GTS 300 Classica aanwezig. Dit betekent veel extra veiligheid. Eigenlijk is ABS geen overbodige luxe want het kan een lelijke glijpartij voorkomen. Wanneer je hard de remmen in zou knijpen en niet zou beschikken over ABS, dan blokkeren de wielen. Het gevolg is dat je de grip verliest en onderuit kunt gaan.

 

Ook de ASR functie is er handig. Dit automatische systeem grijpt in zodra het achterwiel de grip verliest en dus door spint. Vooral bij nat en glad weer heb je veel profijt van dit systeem.

 

Veel opbergruimte

Onder de luxe buddyseat is veel opbergruimte aanwezig. Als eenpersoons bestuurder kun je daar gemakkelijk een helm en slot in kwijt. Reis je vaker met een passagier dan kun je er ook voor kiezen om een 2de helm in het opbergvak op te bergen. 2 Jet helmen passen bijvoorbeeld prima. Ook is er een dashboardkastje aanwezig waar je een aantal dingen in kwijt kunt.

 

Features van de GTS 300 ABS

Een leuke feature op de GTS 300 ABS Classica is dat er een USB aansluiting aanwezig is. Deze zit in het dashboard kastje verstopt. Wil je onderweg een smartfoon opladen of misschien een navigatiesysteem gebruiken? Sluit ze dan aan op de USB aansluiting.

 

Optioneel kun je de Vespa ook uitbreiden met het Multimedia Platform. Hierbij koppel je jouw smartfoon en krijg je heel veel extra informatie waaronder de watertemperatuur, het toerental, de batterijspanning, de gemiddelde snelheid, het percentage van het doorslippen van het achterwiel, en nog oneindig veel andere opties. Let op: hiervoor is een module nodig welke niet is inbegrepen.

 

Vespa GTS 300 ABS Classica kopen

De Vespa GTS 300 ABS kopen doe je natuurlijk bij Fast en Furious scooters. Wij hebben de laagste prijzen, en niet onbelangrijk, de beste service. Wij leveren door heel Nederland jouw scooter af voor hetzelfde lage tarief van slechts 49,95 euro. Afhalen kan ook. Wij hebben meerdere afhaallocaties en servicepunten waar je terecht kunt.

 

Betalen in termijnen

Je kunt ook eenvoudig de Vespa GTS 300 ABS Classica kopen en betalen in termijnen. De standaard termijnen zijn 36, 48, 60 of 72 maanden. Maar… je kunt er ook korter over doen. Het flexibele leaseconcept staat het namelijk toe dat je altijd kosteloos extra mag aflossen.

Vespa GTS 300 ABS Classica

Motor - 278cc 4-takt V3
Koeling - Luchtgekoeld
Voorrem - Schijfrem
Achterrem - Trommelrem
Brandstof - 95 ongelood
verbruik - 1L : 40 km
Tankinhoud - 9,5 Liters
Gewicht - 118 Kilo
Elektrische start
Levertijd - +/- 2 weken
Garantie - 2 jaar
 

Vespa GTS 300 ABS Classica heeft nog geen reviews. Deel uw ervaringen hierover door op Schrijf waardering te klikken.
to top of page