Zoeken/Filteren
ASSORTIMENT
Beta RR50 Enduro EURO5
Klik hier voor productbeschrijvingAlternatieve Brommer
-
€ 3.459,95€ 3.099,95 -
€ 2.999,00€ 2.699,95 -
€ 3.799,95€ 3.499,95 -
€ 2.799,95€ 2.299,95 -
€ 4.199,95€ 3.899,95 -
€ 3.199,95€ 2.699,95
- (Brommer) omschrijving
Beta RR50 Enduro EURO5
De Beta RR50 Enduro is een 45km p/u schakelbrommer die niet van een echte crossmotor is te onderscheiden. Bij het nieuwe EURO5 model is niet alleen het motorblok en de versnellingsbak onder handen genomen, maar ook het chassis en het design! Met zijn 6 versnellingen, grote wielen, en fantastische vering, is deze EURO5 schakelbrommer het neusje van de zalm!
De Enduro van Beta heeft al veel titels op zijn naam
De RR Enduro van Beta heeft al vele titels in de wacht gesleept, en daar zal het zeker ook niet bij blijven als het aan Beta ligt. Op het gebied van racing is Beta echt een toonaangevend merk. Deze vernieuwde EURO5 Beta Enduro is nog beter dan zijn voorgangers dus daar mag je nog meer van verwachten!
Vloeistofgekoeld 50cc 2-takt motorblok
Het motorblok van de Beta RR50 Enduro is gebaseerd op een 2-takt 50cc eencilinder welke voor een hoop power zorgt. Het motorblok is vloeistof gekoeld zodat hij niet overhit kan raken. Het voordeel van vloeistofkoeling is dat de motortemperatuur veel stabieler is en dat je het maximale eruit kunt halen. De motor starten doe je met de kickstart.
Vernieuwd uitlaatsysteem maakt hem EURO5!
Het uitlaatsysteem mogen we high tech noemen, want er zit een terugwin systeem ingebouwd die uitlaatgassen opnieuw terug in de motor stopt. Daarmee kan er tegelijkertijd worden voldaan aan de nieuwe EURO5 emissienorm. Bij de EURO5 norm ligt de uitstoot aan schadelijke uitlaatgassen nog lager dan bij de EURO4 norm. Beta is een van de weinige merken die het voor elkaar heeft gekregen om de uiterst betrouwbare 2-takt motoren schoon te krijgen en te laten voldoen aan de nieuwe E5 norm. 2-takt biedt als het gaat om performance veel meer voordelen dan 4-takt motoren, ook wat het opvoeren betreft!
Beta schakelbrommer opvoeren
Je schakelbrommer opvoeren is ook iets wat wij voor je kunnen doen, nog voordat we hem bij je thuis afleveren. Het voordeel daarvan is dat je direct kunt genieten van je nieuwe opgevoerde schakelbrommer, terwijl je gewoon de fabrieksgarantie behoudt! In de optielijst heb je verschillende opties qua opvoeren waaruit je kunt kiezen.
6 versnellingen en lekker zuinig (als het moet)
De versnellingsbak telt 6 versnellingen en is van een geheel nieuw performance design. De versnellingsbak wordt tevens gecombineerd met een natte multi-disc koppeling. Met de nieuwe 6-bak kun je dus nog meer uit je nieuwe schakelbrommer halen. Ondanks dat het motorblok een 2-takt is, die bekend staan als minder zuinig dan 4-takt motorblokken, haalt de Beta RR50 Enduro toch, mits je efficiënt schakelt, een verbruik van 1 op 40. Dat is natuurlijk mooi meegenomen voor de momenten dat je het iets rustiger aan wilt doen, of wanneer je tank bijna leeg is.
Geniale vering voor en achter
De vering op de Beta RR50 Enduro EURO5 is echt geniaal. De veerweg is zowel aan de voorkant als achterkant heerlijk soepel en lang. Aan de voorkant heb je een hydraulische schokbreker (met 37mm schacht) met een veerweg van 210mm en aan de achterkant een 50mm monoshock schokbreker met een veerweg van 200mm. Dat, in combinatie met de spaakvelgen, kun je hele gekke stunts uithalen!
Flinke schijfremmen voor veel remkracht
Qua remmerij zit het op deze Beta schakelbrommer ook zeker snor. Zowel de voorrem als achterrem is hydraulisch en dus voorzien van een remschijf. De remschijf voor heeft een diameter van 260mm en de remschijf achter een diameter van 220mm. Dit zijn dus zeer royale afmetingen! Het voordeel van hydraulische remmen is dat je over zeer veel remkracht beschikt bij een minimale inspanning.
Groot voorwiel, klein achterwiel op de RR50 Enduro
De Beta RR50 Enduro heeft een voorwiel van 21 inch en een achterwiel van 18 inch. Beide wielen hebben stalen spaken en spaakwielen kunnen veel grotere klappen opvangen dan wanneer de verbinding tussen velg en naaf van aluminium of gietijzer is. Kortom echt een dikke endurance bike voor gek stuntwerk.
Er is nog meer beter aan dit EURO5 model!
Andere verbeterpunten die zijn doorgevoerd zijn de unieke bestickering die de schakelbrommer van Beta nog dikker maken en micro-casted voetsteunen welke voor nog meer controle zorgen over het voertuig.
Onderhoud is gemakkelijker geworden
Het luchtfilterhuis is qua design aangepakt zodat dit nog meer aansluit bij het design van de RR50 Enduro schakelbrommer, en waardoor het nog makkelijker is geworden om het luchtfilter te vervangen. Mocht je zelf het onderhoud willen doen aan deze brommer, dan zul je merken dat hier ook extra aandacht aan is besteed, en dat alles makkelijker en sneller gaat dan bij zijn voorganger. Er is echt gekeken vanuit de racerij hoe dingen nog makkelijker en sneller kunnen, en bij dit model toegepast.
Chassis met nieuwe geometrische vormen
Het chassis van de Beta RR50 Enduro schakelbrommer heeft nieuwe geometrische vormen gekregen, welke de besturing en wegligging weer ten goede komen. De achterbrug is langer gemaakt welke de rijeigenschappen nog meer verbeteren. Dit resulteert in meer tractie en stabiliteit.
LED achterlicht en nog veel meer opties
En tot slot is het achterlicht compleet met LED uitgerust. De koplamp is dat nog niet maar die kun je zelf wel eenvoudig upgraden door LED te selecteren in de optielijst. Er zijn nog vele andere upgrades mogelijk, en ook die vind je terug in de optielijst. Neem dus zeker even een kijkje!
Beta RR50 Enduro kopen
Stel jij hoge eisen aan een schakelbrommer, dan moet je beslist de Beta RR50 Enduro kopen! Deze alleskunner is zowel op verhard als onverhard terrein de beste schakelbrommer die je kunt kopen. De RR50 Enduro heeft nog 2 luxere broertjes, namelijk de Enduro Sport en de Enduro Racing. Als je de verschillen wilt weten, dan moet je ze even bekijken.
Betaal eenvoudig in 3 termijnen zonder rente
Zonder rente toch in termijnen betalen voor je schakelbrommer? Ja, bij ons kan dat! Je kunt via de betaalmethode IN3 namelijk je Beta schakelbrommer in 3 termijnen betalen. Hiervoor krijg je in totaal 60 dagen de tijd. Het 1e termijn betaal je tijdens het bestellen, en de andere 2 termijnen betaal je binnen 30 dagen en 60 dagen na aanschaf. Easy toch?
Jouw Beta RR50 Enduro leasen!
Vanaf nu kun je ook jouw Beta RR50 Enduro leasen. Bij het leasen betaal je in maandelijkse termijnen voor je schakelbrommer, en kunt voor een paar tientjes in de maand al een gloednieuwe bike rijden! Je bent direct de eigenaar en bij leasen hoef je geen spaargeld van je rekening af te halen. Mocht je nog extra’s nodig hebben van helm tot slot, dan kun je die ook in de lease meenemen. Voor een vast bedrag per maand ben je dus helemaal klaar!
Terug naar de Brommer - Technische (Brommer) specificaties
Beta RR50 Enduro EURO5 50cc 2-takt EURO5
Motor - 50cc 2-takt
Terug naar de Brommer
Koeling - Watergekoeld
Voorband - 17 inch
Achterband - 17 inch
Voorrem - Schijfrem
Achterrem - Schijfrem
Brandstof - 95 ongelood + olie
verbruik - 1L : 20 km
Tankinhoud - 7 Liters
Gewicht - 110 Kilo
Elektrische start
Levertijd - +/- 2 weken
Garantie - 2 jaar - Brommer reviews (0)Beta RR50 Enduro EURO5 heeft nog geen reviews. Deel uw ervaringen hierover door op Schrijf waardering te klikken. Terug naar de Brommer
- Rekenvoorbeeld Lease
Let op, minder rente betalen? Je kunt deze lening boete vrij aflossen. Het "totaal door u te betalen bedrag, kan verlaagd worden, wanneer u versneld aflost. Los de lening zo snel mogelijk af om geld te besparen.
Contante waarde Totale kredietbedrag Jaarlijks kosten-percentage Debet rentevoet(vast) Termijn bedrag per maand Duur krediet overeenkomst Totaal te betalen bedrag € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 12 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 18 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 24 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 36 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 48 € -----,-- € -----,-- € -----,-- 12% 12% € -----,-- 60 € -----,-- - Bereken uw Lease bedrag zelf
Bereken lease maandbedrag: