Beta RR50 Enduro Racing EURO5

Klik hier voor productbeschrijving
Voordeel: € 150,00
(Nog 6 dagen en 9 uur)
Adviesprijs: 4.399,95
Onze prijs: 4.249,95
(incl opties en BTW)

Kies uw custom Brommer opties

Bekijk alle opties
Totale prijs:
4.024,00
(incl. uw geselecteerde opties en BTW)
Of betaal 3x 1.452,07 via logo iDEAL IN3
  • Thuisbezorgd door heel Nederland
  • 2 jaar fabrieksgarantie
  • 10 afhaal / service punten door Nederland
  • Aangesloten bij Kiyoh & RDW erkend dealer
  • Rijklaar geleverd incl. montage accessoires
  • Gespreid betalen tot 72 maanden (leasen)
  • Betaal in 3 termijnen van 30 dagen
  • GRATIS Art3 slot bij volledig betaald via iDEAL
  • (Brommer) omschrijving

    Beta RR50 Enduro Racing EURO5

    De Beta RR50 Enduro Racing EURO5 is de meest luxe schakelbrommer die je maar kunt kopen! Alles bij deze brommer is gericht op performance! Zo is de upside-down voorvork zelf qua veergedrag af te stellen, is er een afstelbare gasgevulde achterschokbreker, is er een Fat Bar stuur, heeft hij lichtmetalen wielen, een dubbele radiateur, 6 versnellingen, een multi-disc koppeling, en nog heel veel meer. Kortom, de Racing uitvoering is het vlaggenschip uit de RR50 Enduro range. Lees dus beslist verder!

    De Racing is de snelste die er is...

    Als je een schakelbrommer wilt kopen die echt alles kan, en beslist de snelste is, dan moet je zeker de Beta RR50 Enduro Racing kopen met EURO5 motorblok. Dit is tevens het duurste model uit de range, maar daar krijg je een hele hoop voor terug! Als we even naar performance kijken dan staat:

    • op #1 de RR50 Enduro Racing
    • op #2 de RR50 Enduro Sport
    • op #3 de RR50 Enduro (standaard versie)

    Het motorblok is compleet vernieuwd en uitgerust met een zeer efficiënte 6-bak. De natte multi-disc koppeling zorgt voor nog snellere schakel resultaten. Het frame heeft nieuwe geometrische vormen, en de vernieuwde aluminium achterbrug is gekoppeld via een PRO Link systeem aan een gasgevulde schokbreker. Alle high tech heeft Beta bij elkaar verzameld en dat toegepast op deze nieuwe EURO5 - RR50 Enduro Racing!

    EURO5 - 50cc - 2takt motorblok

    Bij de Beta RR50 Enduro Racing is er een 50cc - 1 cilinder - 2takt motorblok aanwezig welke zeer krachtig is. Het motorblok wordt gekoeld met koelvloeistof waardoor de prestaties optimaal zijn. Er zijn 2 radiatoren aanwezig waardoor de temperatuur nog beter constant gehouden kan worden. De andere 2 broertjes hebben slechts 1 radiateur.

    Door het ingenieuze terugwin systeem in de uitlaat, zijn ook de uitlaatgassen schoner dan de voorgangers, en daardoor voldoet de Racing Enduro RR50 aan de nieuwe EURO5 norm. Hierdoor mag je dus overal rijden met je Racing Cross schakelbrommer.

    Het motorblok bij deze ‘Racing’ is anders dan van de 2 andere broertjes. De RR50 Enduro en de RR50 Enduro Sport hebben niet dit ultra-high-performance motorblok waar je straks meer over leest. Wil je meer weten over de standaard versie dan verwijzen we je naar de RR50 Enduro EURO5. Wil je meer weten over de SPORT versie, dan verwijzen we je naar de RR50 Enduro SPORT -  EURO5.

    Wat er anders is aan de Beta RR50 Enduro Racing?

    Je kunt de normale Beta RR50 Enduro kopen, maar ook deze superluxe Racing versie. Ten opzichte van de normale RR50 Enduro EURO5 versie zijn er een aantal zaken anders die de Racing nog beter maken. De verschillen leggen we hieronder uit.

    Geen Contra Balans As

    Het motorblok heeft geen contra-balans-as en daardoor reageert het motorblok een stuk directer dan bijvoorbeeld bij de RR50 Enduro (standaard) of RR50 Enduro Sport die dit niet hebben. De as is een stuk lichter omdat er geen contra gewicht aanwezig is, en dat zorgt voor nog meer performance.

    Aluminium achterbrug met PRO-Link schokbreker

    De achterbrug is bij de Beta RR50 Enduro Racing (EURO5) van aluminium gemaakt. Aluminium is een materiaal dat niet kan roesten en lichter is van gewicht dan staal. Door de slimme constructie is de achterbrug ijzersterk en door het lichte gewicht zijn de rijeigenschappen nog beter. Bovendien is er een PRO-LINK systeem aanwezig waarbij PRO voor progressief staat. De achterveer is gasgevuld en instelbaar. Je bepaalt dus zelf eenvoudig hoe de vering moet reageren. Ga je Off-Road, dan kun je dit eventueel aanpassen. De achterwielophanging is verbonden aan een monoshock schokbreker die voor zeer aangename rijeigenschappen zorgt.

    Instelbare Upside-down voorvork

    Een van de belangrijkste onderdelen bij schakelbrommers in crossmotor uitvoering is de voorvork. Bij de Racing is een verstelbare upside-down voorvork gemonteerd van 41mm. Bij de standaard RR50 Enduro (of Sport) is er geen verstelbare voorvork aanwezig, en heeft die een diameter van 37mm (standaard) of 40mm (Sport). Deze versie is dus een stuk luxer. Bovendien kun je zelf het veergedrag bepalen. Mocht je Off-Road gaan dan kun je de vering dus soepeler maken als je dat prettig vindt.

    Stuur met 28mm Fat Bar

    Het stuur bij alleen bij de Racing is uitgerust met een 28mm Fat Bar. Het Fat Bar stuur is echt een mooie upgrade want het stuur wordt daardoor wat flexibeler. Schokken en trillingen worden dus ook door het stuur opgevangen, en dat is ideaal wanneer je lekker Off-Road gaat met je schakelbrommer die niet van een echte stoere crossmotor te onderscheiden is.

    Rode geanodiseerd aluminium uitlaat

    De uitlaat is van rood geanodiseerd aluminium gemaakt. Dit ziet er superstrak uit en kleurt mooi met het rode frame en de rode velgrand. De uitlaat tilt het geheel echt naar een hoger niveau en maakt de Racing echt exclusief.

    Lichtmetalen velgen

    De velgen zijn van licht metaal gemaakt, en zoals je wellicht ook eerder hebt kunnen lezen , zijn ze ook uitgerust met een sportieve rode velgrand. De lichtmetalen wielen zijn net een stukje lichter, en daardoor wordt het ‘racing’ karakter nog verder benadrukt. Als het om tijd gaat, dan win je het met de RR50 Enduro Racing EURO5 van Beta!

    Dubbele radiateur voor nog meer koeling

    Het motorblok is voorzien van een dubbele radiateur waarbij de koeling nog efficiënter werkt. Koeling zorgt ervoor dat het motorblok onder alle omstandigheden uitermate presteert, en dat de wrijving minimaal blijft. Metaal zet uit en door de temperatuur stabiel te houden, wordt de slijtage ook geminimaliseerd. Bij deze echte Endurance Bike is dat extreem goed voor elkaar.

    Remklauw met dubbele remzuiger

    De remklauw op het voorwiel is uitgerust met een remklauw met dubbele remzuiger. De dubbele remzuiger zorgt voor nog betere remprestaties, en is ook duurzamer dan een remklauw met enkele remzuiger. Er is nog minder kracht nodig om het voorwiel tot stilstand te brengen en verhoogt daarmee ook het comfort. Zeker tijdens Off-Road rijden wordt er nog minder inspanning van je gevergd. Daarnaast kun je nog makkelijker gekke stunts uithalen.

    Aluminium lichtgewicht tandwiel

    Het achtertandwiel (tandwiel op achterwiel) is bij de Enduro Racing E5 gemaakt van aluminium en dat verschil merk je. Hierdoor zet je met de Racing nog betere tijden neer. Aluminium tandwielen zijn namelijk lichter van gewicht, en doordat de aandrijving nog minder energie vraagt van het motorblok, zie je dat in de performance terug.

    Zwarte versnellingspook en rempedaal

    Tot slot is bij de RR50 Enduro Racing ook een zwarte versnellingspook en een zwart rempedaal aanwezig. Deze details onderscheiden de Racing uitvoering met de andere 2 die je kunt kopen.

    Als je echt het neusje van de zalm wilt op schakelbrommer gebied dan moet je beslist de Beta RR50 Enduro Racing EURO 5 kopen!

    Beta RR50 Enduro Racing kopen

    Zoals je net hebt kunnen lezen is de Racing een echte High-End machine, speciaal gebouwd voor de veeleisende gebruiker, en het vlaggenschip van de Beta RR50 Enduro serie. Stel jij extreme eisen aan een schakelbrommer, en doe jij het echt niet voor minder, dan moet je beslist deze Beta RR50 Enduro Racing kopen welke aan de laatste EURO5 norm voldoet!

    Betaal hem gerust in 3 termijnen!

    Om het je iets makkelijker te maken kun je de Beta RR50 Enduro Racing ook kopen en betalen in 3 termijnen. Zie je dat zitten, dan hoef je alleen de IN3 betaalmethode aan te klikken. Aangezien dit geen financiering is wordt er ook geen rente in rekening gebracht. De 3 termijnen betaal je binnen 60 dagen, en er wordt niet gekeken naar een eventuele BKR registratie. Het 1e termijn voldoe je als je de schakelbrommer gaat bestellen. De overige 2 volgen binnen 30 en 60 dagen.

    Beta schakelbrommer op afbetaling kopen? Kies dan voor leasen!

    Deze Beta RR50 Enduro Racing - EURO5 - schakelbrommer op afbetaling kopen is bij ons ook mogelijk. Je kunt heel gemakkelijk in termijnen betalen zonder gedoe. Spaargeld kun je lekker op de bank laten staan want zonder spaargeld kun je ook gewoon kopen. Met leasen betaal je maandelijks je brommer af en in hoeveel maanden je dat doet moet je zelf weten. Het minimum is 12 maanden en het maximum is 72 maanden. Daar tussenin zijn er een heleboel stappen die tegelijkertijd het maandbedrag en de looptijd bepalen.

    Heb je nog een upgrade nodig zoals opvoeren (met behoudt van de garantie), een helm, een slot, of iets anders? Ook dat kun je in de brommer lease onderbrengen zodat je voor 1 vast bedrag per maand klaar bent. Makkelijk toch?

    Dit model kost je +/- 10 euro per maand meer dan het model die hieronder hangt, wanneer je 72 maanden least. Voor dat kleine prijsverschil zouden we je absoluut dit vlaggenschip aanraden!

    Terug naar de Brommer
  • Technische (Brommer) specificaties

    Beta RR50 Enduro Racing EURO5 50cc 2-takt EURO5

    Motor - 50cc 2-takt
    Koeling - Watergekoeld
    Voorband - 17 inch
    Achterband - 17 inch
    Voorrem - Schijfrem
    Achterrem - Schijfrem
    Brandstof - 95 ongelood + olie
    verbruik - 1L : 20 km
    Tankinhoud - 7 Liters
    Gewicht - 110 Kilo
    Elektrische start
    Levertijd - +/- 2 weken
    Garantie - 2 jaar

    Terug naar de Brommer
  • Brommer reviews (1)
    Beta RR50 Enduro Racing EURO5
    Recensie 1 tot en met 1 (van de 1 recensies). Pagina:  1 
    Toegevoegd op: zaterdag, 30 maart 2024
    BESLIST DE BESTE BROMMER OP DE MARKT hij schakelt heerlijk, ook is ie geschikt voor al het terrein verbruikt weinig benzine en top kwaliteit is het zeker kortom een echt beest die gromt om op gereden te worden:)
    Beoordeling: [5 van de 5 sterren]
    Terug naar de Brommer
  • Rekenvoorbeeld Lease

    Let op, minder rente betalen? Je kunt deze lening boete vrij aflossen. Het "totaal door u te betalen bedrag, kan verlaagd worden, wanneer u versneld aflost. Los de lening zo snel mogelijk af om geld te besparen.

    Contante waarde Totale kredietbedrag Jaarlijks kosten-percentage Debet rentevoet(vast) Termijn bedrag per maand Duur krediet overeenkomst Totaal te betalen bedrag
    -----,-- -----,-- 12% 12% -----,-- 12 -----,--
    -----,-- -----,-- 12% 12% -----,-- 18 -----,--
    -----,-- -----,-- 12% 12% -----,-- 24 -----,--
    -----,-- -----,-- 12% 12% -----,-- 36 -----,--
    -----,-- -----,-- 12% 12% -----,-- 48 -----,--
    -----,-- -----,-- 12% 12% -----,-- 60 -----,--
    Terug naar de Brommer
  • Bereken uw Lease bedrag zelf

    Bereken lease maandbedrag:

    Bereken nu!
    Terug naar de Brommer

Alternatieve Brommer